بهترین حالات (position) خواب برای تسکین درد

بهترین حالات (position) خواب برای تسکین درد :

بهترین حالات (position) خواب برای تسکین درد :


بهترین حالات (position) خواب برای تسکین درد :

بهترین حالات (position) خواب برای تسکین درد ، خوابیدن برای هر انسانی حیاتی است و هر فرد هر شب حدود 9-7 ساعت یا به طور متوسط 25 سال در طول زندگی خود می خوابد.

با این حال ، مساله مهم این است که همیشه در موقعیت مناسب بخوابید تا از مزایای خواب بهره مند شوید.
حالات خواب بر جنبه های مختلف سلامتی مانند فشار خون ، عفونت های سینوسی و سایر شرایط سلامتی تأثیر دارد. بنابراین ، مهم است که یاد بگیرید چگونه در موقعیت خواب مناسب استراحت کنید ، و فقط به ساعات صرف شده در خواب توجه نکنید.

9 موقعیت خواب زیر می تواند به شما در تسکین برخی از مشکلات جسمانی کمک کند :

1. سوزش معده:

دل درد می تواند بسیار ناخوشایند باشد ، اما WebMD ادعا می کند که اگر در سمت چپ بخوابید ، می توانید با موفقیت آن را تسکین دهید.

2. گردن درد:

پزشکان Pain ادعا می کنند که شما باید با یک حوله کوچک رول شده در زیر گردن بخوابید. برای راحتی بیشتر می توانید حوله را زیر یک روبالشت قرار دهید.

3. کمردرد:

اگر از کمردرد رنج می برید ، باید با بالش زیر زانو و یک حوله لول شده زیر گودی کمر به پشت بخوابید.

4. درد شانه:

مجله Women’s Health می گوید که در صورت درد شانه ، بهتر است به پهلویی بخوابید که دردناک نیست ، پاها را کمی خم کنید ، یا می توانید یک بالش رازیر سینه خود و دیگری را بین زانوها قرار دهید.

5. سردرد:

اگر اغلب از سردرد رنج می برید ، باید بالشها را دور سر خود قرار دهید تا از چرخش در طول شب جلوگیری شود.

6. کمک به هضم غذا:

برای کمک به هضم غذا ، باید در سمت چپ بخوابید ، زیرا معده در سمت چپ بدن قرار دارد ونیروی گرانش زمین روند هضم را تقویت می کند.

7. مسائل سینوس:

موقعیت خواب شما تا حد زیادی بر عفونت های سینوسی تأثیر می گذارد ، بنابراین باید بالشی را انتخاب کنید که کمی بلند باشدتا از جمع شدن مخاط در سینوس ها جلوگیری کند.

8. درد PMS (سندروم درد پیش از قاعدگی):

مجله Women’s Health گزارش می دهد که برای تسکین علائم PMS و جلوگیری از خم شدن ستون فقرات ، باید با بالش زیر زانو بخوابید.

9. فشار خون بالا:

بر اساس گزارشی که توسط دانشکده پزشکی دانشگاه Ehime انجام شده و توسط WebMD منتشر شده است ، فشار خون نیز تحت تأثیر موقعیت های خواب قرار می گیرد. از این رو ، برای پایین آوردن آن ، باید با صورت رو به پایین بخوابید.

این موقعیت های خواب می تواند به طور قابل توجهی سلامتی شما را بهبود بخشد و به شما در حل مشکلات جسمانی کمک کند.

آموزشمقالات سایت

بالش پشمیبهترین حالات (position) خواب برای تسکین دردبهترین حالات خوابیدنپتوی پشمیپوزیشن خوابدرد PMS (سندروم درد پیش از قاعدگی)درد شانهسردردسوزش معدهفشار خون بالاکالای خواب پشمی بهزادکمردردکمک به هضم غذاگردن دردلحاف پشمیمسائل سینوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.